طرز تهیه کره بادام زمینی خانگی بسیار با کیفیت و خوشمزه با هزینه کم- فیلم

تصویر طرز تهیه کره بادام زمینی

چکیده این مطلب:

کره بادام زمینی خانگی طعم بسیار بهتری دارد. بهتر از کره هایی هستند که در فروشگاه وجود دارد و شما در تمام طول سال میتوانید از آن استفاده کنید.

فهرست مطالب

کره بادام زمینی خانگی را می توان به راحتی در خانه تولید کرد. شما امکان دارد چندین مارک مختلف کره بادام‌زمینی را در طول سال‌ها خریده‌ باشید، هر بار برای خرید از مارک های مختلف خرید کرده باشید. هیچ کدام از کره های بادام زمینی موجود در فروشگاه به خوبی و کیفیت بادام زمینی که خودتان درست می کنید نمیشه.شما میتوانید با کیفیت ترین و خوشمزه ترین کره بادام زمینی را درست کنید. کره ای که خودتان درست می کنید اطمینان دارید که 100٪ ارگانیک درست شده است. کمتر از 10 دقیقه طول می کشد تا با یک غذاساز خوب درست شود. همچنین می توانید آن را به جای ظروف پلاستیکی در یک ظرف شیشه ای نگهداری کنید. فواید کره بادام زمینی برای سلامتی بدن شما بسیار زیاد است.

خرید بادام زمینی کره گیری

کره بادام زمینی منبع غنی از پروتئین و چربی های تک غیراشباع مفید برای شماست. این یک وعده غذایی بسیار مفید برا وعده صبحانه کودکان شما خواهد بود.

مواد مورد نیاز تهیه کره بادام زمینی
1- 400 گرم بادام زمینی( از بادام زمینی مخصوص کره گیری استفاده شود)
2- دو قاشق چایخوری تکه های نمک دریا
3-دو الی سه قاشق چایخوری روغن

مرحله اول:
فر را روی 200 درجه سانتیگرادگرم کنید. بادام زمینی ها را در سینی قرار دهید و در فر قرار دهید و 10 دقیقه تفت دهید، هر چند وقت یکبار هم بزنید . وقتی طلایی شد از فر خارج کنید و بگذارید کاملا خنک شود.

مرحله دوم:
بادام زمینی های تفت داده شده را داخل هم زن بریزید و به آن نمک را اضافه کنید. 4-5 دقیقه هم بزنید تا زمانی که کره یکدست باقی بماند، اگر می خواهید غلظت آن شل شود، کمی روغن اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید.

این مقالات را هم بخوانید!

تماس مستقیم